Sunday, 13 April 2014

keseratus dan dua puluh enam,

of Yadt and Akak Convocation Ceremony.

sebab menuntut ilmu itu bukan sesuatu hal yang mudah, dan memegang segulung sijil mengiktiraf ilmu itu sendiri juga tak sesenang kata. Yadt, biar SPM dulu tak semenggah. dah masuk politeknik, ptptn pun sampai kena potong sebab pointer hampir jahanam. tapi usaha nak menyudahkan pengajian itu tetap ada. biar cuma diploma kayu ukurnya, tiap satu usaha itu ada ganjaran. tahniah, bang :)

Mohammad Ziad Zamri
Diploma in Civil Engineering, Politeknik Kota Bharu Kelantan

dan, untuk akak. yang lagi jauh jalan dia lalu. habis SPM, sambung STPM, pun tak berezeki nak terus masuk universiti. Tuhan bagi juga dia sambung diploma. tahniah, kak. untuk jalan sejauh ini. seperti Yadt, usaha-usahamu dihitung satu persatu. tahniah :)

Zahirah Az-Zahra Zamri
Diploma in E-Secretaryship, Cosmopoint College Kota Bharu Kelantan



6 comments:

  1. budak nama ziad ni tak byr hutang aku.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tnye lah die, die mesti tau punye, masih baru lg

      Delete
    2. budak tu beli side mirror ngn aku, ko bgtau die soh byr

      Delete
    3. kalau boleh bagitahu kamu siapa? kat mana dia beli side mirror tu?

      Delete
  3. sampai mati aku tak halalkan

    ReplyDelete

terima kasih c: