Monday, 14 January 2013

ketujuh puluh dan sembilan,

hari ke dua belas di Januari tahun ini,
ucap-ucap selamat di alam maya yang memudahkan semua. terima kasih yang amat kepada tiap-tiap pengucapnya.yang langsung menelefon, sungguh aku terharu. terima kasih Anis Farhana, terima kasih Amelia Maisara. aku menghargainya.

dan yang mengkaryakan ulang tahunku,

Amalina Taib, terima kasih.

Sharah Aziz, terima kasih.

Sarah Yahya, terima kasih.

Google, terima kasih.

yang terdahulu sehari awal bersama Lat dua naskhah, terima kasih. ampun, ada yang cela pengakhirannya.

yang menota tinta biru beriring Kitkat, terima kasih.meneman ke pesta Boco, terima kasih. berkongsi wang tambang, belanja makan, borong buku dan baju, terima kasih. sama berlari mengejar tren, terima kasih. semuanya, terima kasih.

apa lagi yang lebih indah di hari besarku selain meraikan diri sendiri,

tshirt Boco, MYR 25
Salleh Ben Joned, MYR 30
Langit Vanilla - Wani Ardy, MYR 18
Seksi Ovari - Fazleena Hishamuddin, MYR 18
Debu-nga - Para Jamaludin, MYR 3

yang sudi berjual beli tshirt sambil tawar-menawar mengukur saiz, terima kasih Along Zunaira. tiga naskhah dari Selut Press, yang dua puluh ringgit diskaun dua ringgit, terima kasih Aloy Paradoks. Debu-nga yang diconteng ucap selamat, terima kasih Para Jamaludin. semuanya, terima kasih.

kenalan baru yang sama berjiwa seni berkongsi minat berhimpun ketemu di Boco di Gravy Baby di Lebai Dolah tak segan silu ajak minum semeja. tanpa tahu nama asal usul di mana, tetap hulur ucap selamat seikhlasnya. semuanya, terima kasih.

sekitar Boco,

antara yang menjadi catalyst  aku ke Boco. Mosyuki Borhan, PencariMu dan Kapal Terbang Kertas terlalu mengusik jiwa. siapa yang tak tersentuh, tipu. selamatlah pemergianmu ke Jedah.

tauke Boco, Wani Ardy terima kasih untuk akalmu kerana acara ini.


tauke Selut Press, Aloy Paradoks.

Orange In The Wood.

Langit Vanilla naskhah terakhir cetakan keempat, harus diconteng penulisnya sedikit. terima kasih, Wani Ardy.

akhir sekali, genapan sembilan belas tahun kehidupan yang paling indah aku jalani. terima kasih Tuhan yang beri nyawa, bonda yang melahirkan, ayah yang membesarkan, dunia yang memeliharakan. semuanya, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

terima kasih c: