Saturday, 29 December 2012

ketujuh puluh dan lapan,

sebagai manusia, takkan pernah aku lari dari perasaan ingin memiliki. 
kalau tiada siapa mahu jadi pemberi pun, aku doa biar berezeki.
pergi kedai,beli sendiri.
InsyaAllah.

memandangkan aku mencintai tulisan dan masa kedua-duanya dengan cara yang sama,
aku pun tak tahu mana satu harus dinomborkan yang pertama.
kahkah!
punyalah dilema buah delima.
tak payah bernomborlah, senang cerita.

sejujurnya,aku mahu melengkapkan siri Lat, Kampung Boy tu. aku nak semua, takboleh tak cukup satu pun. buat cerita malam-malam sebelum tidur.

selainnya, apa lagi masa kalau bukan jam. jam apa pun, aku suka.serius,

earphone rosak.mohon dapatkan satu untuk menjadi pelengkap mp4 baru.

ah,yang paling aku mahu.aku mahu join mana mana bengkel penulisan lagi. aku nak pegi semua event- event yang ada. aku nak jumpa semua penulis yang aku suka.aku nak beli buku-buku dorang.

aku juga harap, aku tak jemu menulis,tak kering idea menulis.tak pernah luak kata-kata untuk dicurah. mohon langkah pertama dengan Senorita Zine jadi asas aku untuk lebih mendekati dunia penulisan. mana tahu, Aloy sudi lamar aku.bukan buat bini, tapi terbitkan karya aku.harap-haraplah.

dan permintaan abstrak tidak konkrit, aku harap aku gemilang dalam pelajaran, Allah mudahkan jalan. semua, untuk semuanya.

akhir sekali, semoga perempuan-perempuan kesayanganku senantiasa bahagia.

No comments:

Post a Comment

terima kasih c: