Friday, 9 December 2011

pertama,

blog baru,
kenapa? entah. mungkin sebab aku di rumah. tiada teman untuk bercerita, mencurah perasaan mata ke mata. lalu keputusan ini diambil kerana aku memerlukan teman maya untuk melakukan demikian.


meninggalkan sekolah seri puteri,
alhamdulillah. dengan usaha dan keizinanNya aku telah pun selamat berjaya menjawab sembilan mata pelajaran SPM 2011. terima kasih,tuhan. dah habis usaha, sekarang masa untuk bertawakkal. semoga aku memperoleh keputusan yang cemerlang sekali gus dapat membalas jasa dan penat lelah semua individu yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam membantu aku ke arah SPM.mana mungkin aku lupa pahit manis hidup di SSP. semoga semuanya menjadi kenangan yang manis.


p/s: masih tiada nafsu untuk menaip panjang,

No comments:

Post a Comment

terima kasih c: